ניהול ביצוע ופיקוח

ניהול ביצוע ופיקוח 2024-03-18T13:52:08+02:00

אגף הנדסה – ניהול תכנון לביצוע, ניהול מלא ופיקוח של פרויקטים בתחומי הבינוי, פיתוח ותשתיות

הניסיון המקצועי העומד לרשותנו בשילוב ההתמחויות המקצועיות שלנו בניהול התכנון, ניהול הביצוע והפיקוח מבטיח ללקוח “ראש שקט” ובטחון מלא בנוגע לתוצאה הסופית והדרך להשגתה.

סיטילינק חרטה על דגלה להיות חברת “בוטיק” בתחום ניהול הפרויקטים, ובהתאם לכך החברה מעניקה שירותים למספר מצומצם של פרויקטים, וזאת על מנת להעניק את מלוא תשומת הלב והשירות המיטבי ללקוחותיה, באמצעות הצוות המקצועי הבכיר שעומד לרשותה.

אנו מציעים ניהול הפרויקטים “מקצה לקצה”, במסגרת זו:

  • ניהול התהליך הסטטוטורי והבאת תב”ע לתוקף
  • גיבוש צוות תכנון, ביצוע התקשרויות
  • תכנון ראשוני עם הכנת אומדנים ותקציב
  • תכנון מפורט כולל הכנת המפרטים, כ”כ, חוזי ביצוע וכול שנדרש בתאום מלא עם כל הגורמים הרלוונטיים ועד לקבלת היתרים
  • ניהול תהליכי המכרזים ועד קביעת הקבלן כולל ליווי חתימת החוזה והוצאת צ.ה.ע.
  • ניהול הביצוע והפיקוח על הפרויקט, משלב הוצאת צו ההתחלה ועד למסירת הפרויקט במלואו
  • ניהול התקציב, הלו”ז והאיכות כולל בקרת החשבונות וכל המשתמע מכך
  • ליווי תקופת הבדק ותיקוני תקופת האחריות

הניסיון הוא הקובע:

סיטילינק מציעה ניסיון עשיר בתחום ההנדסה בהובלתו של מר גרשון שקד, לשעבר מנהל מחוז הצפון באגף ההנדסה והבינוי משהב”ט, עם ניסיון רב שנים בכל תחומי הביצוע, חלקם בתחום הפיקוח וחלקם בתחום הביצועי הקבלני. גרשון ניהל את הביצוע של פרויקטים עתירי מערכות ופרויקטים של בינוי ותשתיות בארץ ובחו”ל. בין שאר ההתמחויות של גרשון, בתפקידיו השונים, ניהול מספר רב של פרויקטים במקביל במעורבות של גורמים רבים כולל התקשרויות וניהול מו”מ עם קבלנים, ניהול ההתחשבנות מול הקבלנים, בקרת לוחות זמנים ובקרת איכות, ומתן פתרונות לבעיות שעולות בשטח במהלך הביצוע.

בתחום ההנדסה אנו פעילים בפרויקטים בתחומים של מגורים, ציבורי, מבני מסחר ומשרדים, תשתיות ופיתוח להרחבת ישובים. אנו מציעים  קשת רחבה של שירותים הנדסיים תחת קורת גג אחת, ותאום מלא עם הלקוח בהתאמה לדרישותיו הייחודיות והיקף פעילות נדרש, תוך הקפדה על מתן יחס אישי, מקצועי וזמינות מלאה לאורך כל הדרך, כולל רמת שרות ומחויבות אישית שלנו, להצלחת הפרויקט.